Strony
Popularne
  • Obniż koszty rachunku za prądObniż koszty rachunku za prąd
    Jak oszczędzać?. Warto mieć oszczędności. Każdy o tym wie i każdy takie oszczędności chciałby mieć. Jak zacząć oszczędzać? Na czym można sporo zaoszczędzić? Jak się do tego zabrać?Przede wszystkim należy …
  • Bali – indonezyjska wyspa świątyńBali – indonezyjska wyspa świątyń
    Tak właśnie nazywają swoją wyspę Balijczycy. Główna religia wyspiarzy jest hinduizm, a to wiąże się z duża ilością świątyń, w której czczone są hinduskie bóstwa. Północna część wyspy to rejony …
  • Kaplica na JaszczurówceKaplica na Jaszczurówce
    Kaplica na Jaszczurówce jest jednym z najbardziej znanych punktów religijnych w Zakopanem. Leży na odległym osiedlu, Jaszczurówce. Niegdyś ten teren należał do jednej rodziny, z czasem został przejęty przez państwo, …

postheadericon Śmiech to nie tylko zdrowie, ale także medialny sukces

Branża reklamowa chętnie korzysta nie tylko z pomocy gwiazd, ale także popularny komików czy gagów. Producenci reklam próbują za wszelką cenę rozśmieszyć odbiorców, ponieważ wiedzą, że co ciekawsze cytaty trafią do powszechnego użycia, a tym samym zapewnią produktowi popularność oraz rynek zbytu. Śmieszne reklamy szybko zapadają nam w pamięć, ponieważ swoją strukturą przypominają lubiane przez wszystkich kawały, które następnie można powtórzyć znajomym. Producenci reklam bardzo chętnie bawią się językiem, korzystając z wieloznaczności poszczególnych słów czy wręcz przeciwnie, nadając oklepanym powiedzeniom czy przysłowiom dosłownego znaczenia. Równie chętnie sięgają po animacje i uosabiają produkty kuchenne. Przemawiają do nas masła, marchewki, ziemniaki, widelce czy inne akcesoria kuchenne, przekonując o tym, jak wspaniale im się współpracuje z danym produktem. Coraz więcej produktów ma również swoją maskotkę, kształtem przypominającą nieistniejące stworzonko. Taki ulubieniec staje się twarzą danego produktu, a jego perypetie, przedstawione w zabawny sposób, to główny temat wszystkich filmów reklamowych.

Comments are closed.