Strony
Popularne
  • Gdzie znaleźć najlepsze warunki do nurkowania?Gdzie znaleźć najlepsze warunki do nurkowania?
    Jesteś miłośnikiem nurkowania? Szukasz idealnych warunków do zwiedzania podwodnego świata, ale nie do końca wiesz, gdzie je znaleźć? W naszym kraju raczej nie znajdziemy rewelacyjnych warunków do nurkowania, jednak jeśli …
  • Podróż do krajów arabskichPodróż do krajów arabskich
    Jeśli zdecydowaliśmy się na podróż do krajów arabskich, powinniśmy wgłębić się w lekturę książek opisujących ten kraj, by nie narobić sobie tam problemów. Należy także pamiętać o różnych radach, których …
  • Sylwester 2015 ofertySylwester 2015 oferty
    Sylwester. Aby doskonale bawić się w sylwestra należy przede wszystkim nieco wcześniej dokonać rezerwacji na zabawę w jakim stylu się nam żywnie podoba. Są oczywiście tacy, którzy najlepiej bawią się …

postheadericon Śmiech to nie tylko zdrowie, ale także medialny sukces

Branża reklamowa chętnie korzysta nie tylko z pomocy gwiazd, ale także popularny komików czy gagów. Producenci reklam próbują za wszelką cenę rozśmieszyć odbiorców, ponieważ wiedzą, że co ciekawsze cytaty trafią do powszechnego użycia, a tym samym zapewnią produktowi popularność oraz rynek zbytu. Śmieszne reklamy szybko zapadają nam w pamięć, ponieważ swoją strukturą przypominają lubiane przez wszystkich kawały, które następnie można powtórzyć znajomym. Producenci reklam bardzo chętnie bawią się językiem, korzystając z wieloznaczności poszczególnych słów czy wręcz przeciwnie, nadając oklepanym powiedzeniom czy przysłowiom dosłownego znaczenia. Równie chętnie sięgają po animacje i uosabiają produkty kuchenne. Przemawiają do nas masła, marchewki, ziemniaki, widelce czy inne akcesoria kuchenne, przekonując o tym, jak wspaniale im się współpracuje z danym produktem. Coraz więcej produktów ma również swoją maskotkę, kształtem przypominającą nieistniejące stworzonko. Taki ulubieniec staje się twarzą danego produktu, a jego perypetie, przedstawione w zabawny sposób, to główny temat wszystkich filmów reklamowych.

Comments are closed.