Strony
Popularne
  • Gdzie spędzić długi weekend
    Rok 2012 obfitować będzie w wiele długich wolnych weekendów. A wolne długie weekendy bardzo lubimy spędzać na wycieczkach. Dlatego mając kilka dni wolnego, lepiej nie siedzieć w domu przed telewizorem. …
  • Skąd wywodzi się słowo podróż?
    Po pierwsze możemy przytoczyć zapis z języka łacińskiego, gdzie podróż była powszechnie znana pod nazewnictwem – peregrynacja. W języku francuskim określano ją, jako wojaż. Podróż oznaczała od początku wyjazd, czy …
  • Wyprawa do Afryki
    Afryka jako miejsce turystyczne jest dla wielu z nas czymś wspaniałym. Bardzo wiele osób marzy o tym, by odwiedzić ten egzotyczny kontynent, na którym czeka nas naprawdę wiele. Oczywiście nie …

postheadericon Śmiech to nie tylko zdrowie, ale także medialny sukces

Branża reklamowa chętnie korzysta nie tylko z pomocy gwiazd, ale także popularny komików czy gagów. Producenci reklam próbują za wszelką cenę rozśmieszyć odbiorców, ponieważ wiedzą, że co ciekawsze cytaty trafią do powszechnego użycia, a tym samym zapewnią produktowi popularność oraz rynek zbytu. Śmieszne reklamy szybko zapadają nam w pamięć, ponieważ swoją strukturą przypominają lubiane przez wszystkich kawały, które następnie można powtórzyć znajomym. Producenci reklam bardzo chętnie bawią się językiem, korzystając z wieloznaczności poszczególnych słów czy wręcz przeciwnie, nadając oklepanym powiedzeniom czy przysłowiom dosłownego znaczenia. Równie chętnie sięgają po animacje i uosabiają produkty kuchenne. Przemawiają do nas masła, marchewki, ziemniaki, widelce czy inne akcesoria kuchenne, przekonując o tym, jak wspaniale im się współpracuje z danym produktem. Coraz więcej produktów ma również swoją maskotkę, kształtem przypominającą nieistniejące stworzonko. Taki ulubieniec staje się twarzą danego produktu, a jego perypetie, przedstawione w zabawny sposób, to główny temat wszystkich filmów reklamowych.

Comments are closed.